Sen

24.10.2011 18:23

Čuměla jsem dlouho do noci na televizi. Stupidita o vodní příšeře, no nedodívala jsem se. Stupidní až moc. Usnula jsem, najednou cítím, že se topím, začínám popadat dech, nemůžu se nadechnout. Hrabu se na hladinu, nohy mám jako z olova a nemůžu s nima hnout. Začínám propadat panice, do pusy mě začíná téct voda. Pomóóóóc, já se topííííím. Probouzím se. Dex mě leží oběma tlapama na krku, olizuje mě obličej, Enďas zavalil zbytek těla. Zmetci, oba schazuji a jdu navštívit koupelnu, abych ze sebe smyla "mořskou vodu". Vleču se zpátky, oba na mě již číhají na posteli, že jako by mohlo být pokračování. Prásknu sebou do postele, Dex se přisune a z 5ti centimetrů číhá jestli nepotřebuji zase zachránit. Nepotřebuji. Letí pokyn: "táhni obludo". Obluda pochopila a přesunula se na postel vedle. Prostě kdo chce spát, spí a toho se Pavel drží.